Vozički so zelo pomemben del otroške opreme. Omogočajo varno in udobno prevažanje, varstvo, spanje, počitek ter mnoge druge dejavnosti, ki jih otroško odraščanje v odrasle osebe zahteva.
Dobro zasnovani vozički vse naštete zahteve izpolnjujejo s svojimi lastnostmi in značilnostmi. Izbira je velika zato je velika verjetnost, da bodo starši najboljše po svojih željah in zahtevah našli brez težav. V primeru, da aktualna ponudba v otroški trgovini ne bo čisto v vseh lastnostih dosegala želenega se velja obrniti na prodajno osebje. V otroški trgovini so prodajno osebje zlata vreden vir informacij, ko se kupujejo in izbirajo otroški vozički. Informacije prodajno osebje v otroški trgovini črpa iz več virov. Zagotovo smo v otroški trgovini opazili množico obiskovalcev, ki si ogleduje ali kupuje prodajne artikle. Prodajno osebje z njimi naveže stik, spregovori o mnogih vidikih in lastnostih vseh artiklih. Na ta način se informacije bogatijo in izmenjujejo. Drugi pomemben vir informacij prodajno osebje dobi od proizvajalcev preko prodajnih zastopnikov. Proizvajalci so vedno usmerjeni k zadovoljevanju kupcev v vseh zahtevah po najboljši moči. Tako so izdelki starejših generacij deležni sprememb, podobno kot vse predhodne generacije. Proces sprememb proizvajalcem narekuje na eni strani trg, torej trgovci in kupci, na drugi strani novosti v proizvodnem in razvojnem programu narekuje stroka, kot tudi širša znanost, ki na stroko vpliva. Vsa množica vedenj in znanj proizvajalca se preko prodajnega zastopnika prenese na prodajno osebje trgovine. Preko njih pa so vsega znanja in vedenja, obogatenega z izkušnjami iz trgovine, deležni kupci, ki jih otroški vozički zanimajo.
Vozički morajo biti v množici ponudbe in informacij dobro izbrani. Vsekakor si je treba za dober nakup vzeti čas, saj se ob prvem ogledu čisto vse lastnosti ne opazi, pa tudi zahteve kupcev se lahko spremenijo. Spremembe zahtev kupcev se lahko zgodijo čisto spontano, saj lahko vozičke in njihove uporabnike srečamo na vsakem koraku. Drobna lastnost ali značilnost se nam tako v proces nakupa vnese čisto slučajno, čeprav o njej pred tem nismo vedeli oziroma tej lastnosti nismo pripisovali posebnega pomena in teže med vsemi drugimi lastnostmi. Večkrat obiskana otroška trgovina bo dobrodošel vir informacij tudi na račun množice naključnih kupcev in obiskovalcev, s katerimi lahko izmenjamo pomembne informacije o tem kakšni vozički so najboljši za nas in našega otroka.
Vsi, ki so se že ubadali z nakupom so se poleg bogate izbire soočili tudi z različnimi vrstami nakupa. Tako poleg klasičnih otroških trgovin, poznamo tudi nakup prek spleta. Vozički kupljeni na ta način imajo kar nekaj prednosti.