Pnevmatike, ki jih imamo na avtu skozi celo leto se imenujejo letne gume. Pnevmatike so se razvile zaradi škotskega živinozdravnika, ki je izumil pnevmatiko za svojega bolnega sina in mu izdelal lesen tricikel in naredil pnevmatike iz svinjskih črev napolnjenih z zrakom ter obdana z gumijastim obročem, da bi ublažile udarce prejete v kolesa. A letne gume še niso nastale tako, saj se takrat avtomobilizem še ni začel. Poleg škotskega živinozdravnika Johna Boyda Dunlopa so bili v razvoju pnevmatik pomembni tudi Sinclair, Edlin ter Hume, ki je z Dunlopom ustanovil prvo podjetje za proizvodnjo pnevmatik. Mehanik Wilch je nekaj let zatem razdelil pnevmatiko na dva dela, in sicer na notranjo zračnico ter zunanji plašč. To sta brata Michelin uporabila tako, da sta popeljala pnevmatiko še dlje v razvoju in izdelala različne letne gume za različne tipe avtomobilov, kot so osebni in tovorni avtomobili.
Zaradi razvoja avtomobilov se je hkrati razvijala in izpopolnjevala tudi pnevmatika. Tako so začele nastajati posebne gume, kot so zimske in pa letne gume, saj zdaj potrebujemo gume za več priložnosti. Zimske gume se uporabljajo tako, da lahko avtomobil lažje vozi po snegu in ledenih površinah. letne gume pa so bolj vztrajne, saj se uporabljajo, kadar ne potrebujemo zimskih. To pomeni, da so zimske pnevmatike bolj oprijemljive kot letne, a se hitreje obrabijo. Obstajajo pa tudi pnevmatike, ki se še hitro obrabijo le zaradi njihove uporabe, a so namenjene hitrejši vožnji. To so pnevmatike namenjene dirkanju. poleg tega, da so morali zasnovati letne gume, ki so močnejše in bolj kvalitetne, so ustvarili tudi pnevmatike, ki tudi če pride do predrtja le teh obstoji v svoji obliki in lahko nadaljujemo z vožnjo. Te pnevmatike se imenujejo praznovozne pnevmatike, ki so namenjene daljši a počasnejši vožnji. Prav tako jih je pri vulkanizerju težje menjati, dobra stran teh pnevmatik pa je da prihranimo pri rezervnih gumah in času, saj jih ni potrebno zamenjati ko so predrte. Pri ostalih vrstah pnevmatik, kot so letne gume jih je, če so predrte potrebno menjati, kar vzame obilo časa če to počnete sami ter denarja, saj potrebujete novo ali rezervno pnevmatiko. Vse to pa lahko povzroči obilico nevšečnosti.
Pnevmatika, ki jo poznamo danes kot gumo je tako klicana zaradi materiala, katerega uporabljajo za izdelavo le teh. Ta material je guma pridobljena iz kavčuka, ki je surovina, ki jo izloči drevo imenovano kavčukovec. Predelava iz kavčuka v gumo je različen glede temperature obdelave. Lahko je vroča, hladna ali kontinuirana vulkanizacija.