Prvi pomladni žarki in otoplitve ozračja nas privabijo k vožnji z mopedi in dirkalnimi motorji. Z njimi lahko dosegamo nepredstavljivo visoke hitrosti. Moto gume, ki so del jeklenega konjička, predstavljajo tudi voznikovo osebnost. So edini stik motorja s tlemi in imajo tako zelo velik vpliv na njegove vozne lastnosti in tudi na varnost voznika. Običajno so tanjše od avtomobilskih gum in omogočajo vožnjo s hitrostjo tudi več kot 300 km/h.
Športne moto gume zagotavljajo zelo dober oprijem do prevoženih 1600 km. Najboljši kompromis med oprijemom in vzdržljivostjo predstavljajo Cruiser in Sport Touring moto gume. Nekatere moto pnevmatike so posebej razvite za dirkanje. Te zagotavljajo najvišjo raven oprijema v ovinkih. Uporaba takšnih vrst motornih gum na ulicah ni priporočljiva, saj morajo delovati pri visoki temperaturi, katere pa ni mogoče doseči v kratkem času. V tekmovanjih jih s pomočjo grelnikov ogrejejo do primerne temperature. Sport Touring gume niso primerne za velike naklone motorja, ampak bolj za daljše ravne poti. Sport Street pnevmatike so namenjene predvsem vožnji po ulicah, saj imajo boljši oprijem v ovinkih pri visoki hitrosti, njihova življenjska doba pa ni dolga. Slick moto gume so primerne za track dirke in podobno. Zaradi trikotnega profila imajo dober oprijem ob nagibu motorja. Ker nimajo tekalne plasti, vožnja z njimi po mokrem terenu ni priporočljiva. Off road pnevmatike imajo zelo globok profil za največji možen oprijem na blatu, pesku ali gramozu. Na tlakovanih površinah so te moto gume ponavadi manj stabilne. Touring gume so izdelane iz trše gume za večjo vzdržljivost. Običajno ponujajo boljši oprijem pri nižjih temperaturah in so zato primerne za vožnjo v zimskih razmerah.
Na učinkovitost, obnašanje in stabilnost motocikla vpliva več lastnosti moto gum. Kotalni upor nastane pri vsakem obratu pnevmatike. Guma se segreje, energija pa izgubi v obliki toplote. Večji kot je kotalni upor, večja je poraba goriva. Guma ima to posebnost, da se pri obremenitvi ne vrne takoj v svojo prvotno lego ampak po določenem času. Oprijem gume nam pove, kako dobro guma preprečuje zdrs na neravni podlagi. Pomembno je tudi odvajanje vode, saj mora guma vodo hitro izpodriniti iz kontaktne površine in zagotoviti takojšen oprijem na suho podlago. Nosilnost in hitrostni razred moto gume mora biti tak, kot je določeno v homologacijskem kartončku našega vozila.