Motnje hranjenja in kako se jih rešiti

Vsekakor motnje hranjenja niso kar tako, saj se z njimi spopada vse več ljudi predvsem pa mladih. Marsikdo ne ve, da sploh ima motnje hranjenja, kaj šele da bi vedeli kako se spopasti z njimi. Najtežje si je priznati, da motnje hranjenja sploh imamo. Pri motnjah hranjenja gre pogosto tudi za zamere in prepričanja iz otroštva, ki se jih nikakor ne moremo znebiti. motnje hranjenjaPri motnjah hranjenja si je pomembno zapomniti, da motnej hranjenja lahko premagate ne glede na to kako težko in ne mogoče se zdi. Predvsem si lahko pomagate z vprašanji kot so:
Kaj so moji talenti?
Kaj rad/a počnem in med tem pozabim na motnje hranjenja?…
S tovrstnimi vprašanji si lahko pomagate do odkritja dejavnosti, ki jih radi počnete in ob preživljanju časa v nečem kar radi počnete lahko pozabite na motnje hranjenja. Pomembno je da počnete stvari, ki vas veselijo ne glede na to kaj pravi okolica, saj vendarle živite svoje življenja, ne življenje okolice. Zato vsekakor počnite kar vas veseli.

Prav sami pa si lahko pomagate tudi s spremenjenim načinom prehranjevanja. Morda se to ne sliši ravno dobro za osebe, ki imajo motnje hranjenja, vendar vsekakor pomaga. Vsekakor se je potrebno najprej rešiti motenj hranjenja in potem razmišljati o spremenjenem načinu prehrane. Veliko lahko pomaga odločitev za vegansko prehrano, saj je zelo lahka za prebavo in ne daje pretirane teže v želodcu.

Priporočljivo si je tudi beležiti napredek in s tem preverjati koliko hrane smo res pojedli in kako smo se ob tem počutili. Ali smo se prenajedali, smo premalo pojedli, sme bruhal in tako dalje. Pri beleženju napredka se lahko kmalu ugotovi ali se dosega želene rezultate ali ne in si s tem lahko zelo pomagamo. V kolikor motnje hranjenja ostajajo in ni nikakršnega napredka je potrebo še več dela in nikar ne odnehati. Če se vrnemo v stanje nemožnega odpuščanja zamer iz preteklosti se jih lahko lotimo tudi na več različnih načinov in eden izmed njih je tudi tapkanje, ki učinkovito pomaga pri odpravljanju stari zamer.

Scroll to top